Een auto is zondagochtend op de kop beland na een eenzijdig ongeval op de A73 bij Overloon.
De hulpdiensten werden rond 05.00 uur gealarmeerd voor een eenzijdig ongeval op de A73. Het is onduidelijk of de bestuurder gewond is geraakt. Ook is nog niet bekend wat de oorzaak is van het ongeluk.
lees meer en foto op bron:https://www.limburger.nl/grensregio/boxmeer/overloon/auto-belandt-op-de-kop-na-eenzijdig-ongeval-op-de-a73-bij-overloon/157929528.html
lees ook
Auto belandt op de kop in berm A73, bestuurder spoorloos
Toen de hulpdiensten ter plaatse kwamen, was de bestuurder van de auto niet meer aanwezig. lees meer op bron:https://www.omroeplvc.nl/nieuws/artikel/auto-belandt-op-de-kop-in-berm-a73-bestuurder-spoorloos